Cansın Denizer: “Markalar Artık Deneyim ve Hikâye Odaklı İletişim Tercih Ediyor”

CD Consulting Agency kurucusu Cansın Denizer, Business Channel Türk TV’ye konuk olarak sektördeki kariyer yolculuğunu ve markaların değişen iletişim ihtiyaçlarını anlattı. Denizer, özellikle lüks segmentte edindiği 11 yıllık deneyimin ardından, butik ve esnek yapıda hizmet veren bir ajans kurma kararı aldığını söyledi.
Üniversite yıllarında Koç Üniversitesi’nde Ekonomi eğitimi alırken iş hayatına adım atan Denizer, zamanla pazarlama, PR ve iş ortaklıkları alanlarında önemli görevler üstlendi. Denizer, “Artık markalar sadece basın bülteniyle değil, hikâye anlatan, deneyim yaşatan etkinliklerle kitlelerine ulaşmak istiyor” dedi.
Markaların, büyük ajans yapılarında kaybolmadan, kendi ihtiyaçlarına özel çözümler beklediğini belirten Denizer, CD Consulting ile bu boşluğu doldurmayı hedeflediklerini söyledi. Ajansın ana odak noktası PR ve etkinlik yönetimi olsa da, markalara stratejik danışmanlık, konumlandırma ve hedef kitle belirleme gibi konularda da destek sağlıyor.
“Deneyim ve kişiselleştirme artık iletişim stratejilerinin merkezinde” diyen Denizer, teknolojiyle birlikte dijital kanalların önem kazandığını vurguladı. Etkinliklerde, insanların kendilerinden bir parça bulmak istediğini belirterek, empati ve hikâye anlatımının iletişimin ayrılmaz parçaları haline geldiğini ifade etti.
Sektörde başarılı olmak isteyenler için de önerilerde bulunan Cansın Denizer, iletişim becerilerinin yanı sıra, farklı pozisyonlarda çalışmanın bakış açısını geliştirdiğini ve işini tutkuyla yapmanın fark yarattığını söyledi.
“Herkese göre bir iş var, ama önemli olan kendini iyi hissettiğin alanda tutunmak ve samimi olmak.”





















